Perkahwinan Kami Dah Berusia.....

Daisypath Anniversary tickers

MuHamMaD ALiFf HaZiQ - Putera Kesayangan Kami

Daisypath Happy Birthday tickers

JOM RAMAI-RAMAI KLIK..

FOLLOWERS

Khamis, 17 Februari 2011

SEPI HIDUP TANPA ANAK TERSAYANG..

Haaaaa.... rasakan.. nk antaq anak tdoq umah nenek dia konon.. Bkn anak yg xleh tdoq, tp ummi & papa dia yg x senang duduk.. Lum mlm lg dh terasa sunyi.. Pukul 7 aku bergegas blik SP sbb nk amik haziq, my little hero.. Mana bley aku idup tanpa anak disisi.. Bkn setakat aku je yg rasa, walhal suamiku juga merasakan benda yg sama.. Dia cite kt aku masa dinner td.. Pg td masa naik kete, sblm aku antaq dia p keja, dia ada ckp kt haziq, kesian haziq, ummi nk tggl haziq kt umah nenek erk.. dia kta lepas ckp camtu, dia sndr rasa sebak.. airmata pn dh nk meleleh dh... Huhuhu.. bru dia tau.. baru dia rasa kn.. tu dia jarang bersama haziq tu.. aku yg ari2 bersama haziq lg la terasa...
Tp aku tetap akan antaq haziq kt umah nenek dia time keje.. Aku tetap akan cuba tggl haziq kt umah nenek dia semalaman.. sbb skang ni aku kene kurangkan kos minyak ni.. ye la.. bisnes pn agak slow sbb aku bru nk start blik kn.. itu pn kalo aku mampu tidoq tnpa anak tersyg..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan