Perkahwinan Kami Dah Berusia.....

Daisypath Anniversary tickers

MuHamMaD ALiFf HaZiQ - Putera Kesayangan Kami

Daisypath Happy Birthday tickers

JOM RAMAI-RAMAI KLIK..

FOLLOWERS

Rabu, 11 Mei 2011

ANakKu Si CerDiK....

Arini aku g kedai agak lmbt.. so aku decide x antaq anak aku umah nenek dia... ermmm.. dgn dia demam lg.. rasa mcm 1 kesalahan lak x jga dia.. Kat kedai nti kalo dia merengek pn, aku x kisah.. sbb aku tau dia x sihat... tp totally andaian aku meleset.. haziq budak yg baik.. cerdik.. wlaupn sakit.. dia x merengek pn.. aku bg mkn ubat.. aku tepuk n dodoi dia, dekat sejam gk la.. dia tertido.. lama tul dia tdo.. lena... so dlm kesempatan tu aku siapkan baju customer... x sempt abs potong bju, si lil hero bgn.. so aku p la layan dia dlu.. main nyanyi ngan dia.. peluk cium dia.. smpi dia dh mampu tersenyum bila tgk aku.. mgkn dia dh kurang rasa sakit kot.. pastu aku dodoi dia smpi tdo.. aku bt keje blik.. then x lama lepas tu dia bgn jgk, tp dia bgn x kaco aku pn.. duk main sorang2.. tergolek sorang2.. smpai la tertido sndr.. ermmm.... baik sungguh anak aku arini.. pasni aku rasa aku akan bwk dia p kedai je la.. save ckit duit minyak... arap2 lepas ni dia ok.. errmm. insyaallah.. amin....
Aku blik umah kul 8 lbh.. aku ingt nk tgu hubby smpi kedai.. tp lmbt sgt la.. aku nk mandikn haziq lg.. so aku blik dlu.. smpi umah.. mandikn my lil hero.. pakai pampers.. then dia duk main2 sorang2 smpi tertdo... aku pn mula la masak.. lauk simple jer... TELOR GORENG CMPR DAGING BURGER & KETAM(ALA2 BISTIK LA).. SAYUR GORENG KICAP & AYAM GORENG( FAV. MR. HUBBY)....
Siap je goreng telor trus aku rasa.. sedap la.. mmg sedap.. mcm nk ratah abis lak.. dgn lapar ni.. nk tgu hubby blik dr main futsal mcm lmbt jer.. perut dh berkeroncong dh ni..... ermmmmm.. layan fb dlu la....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan