Perkahwinan Kami Dah Berusia.....

Daisypath Anniversary tickers

MuHamMaD ALiFf HaZiQ - Putera Kesayangan Kami

Daisypath Happy Birthday tickers

JOM RAMAI-RAMAI KLIK..

FOLLOWERS

Rabu, 25 Mei 2011

Penatnyeerrr....

Salam sume kwn2, blogwalker, tuan2 & puan2....

PENAT... itulah perkataan yg terkeluar dr mulut aku.. Yer la, layan kerenah si haziq yg makin cerdik & nakal.. Dengan kerja di butik lg.. Kerja kat rumah lg... uuuiiisssshhh.. mmg penatlah... tp hakikatnyer aku bersyukur sgt2 sbb dikurniakn kehidupan yg lbh sempurna sekarang... Walaupun suamiku lbh byk masa di luar kerana kerja, aku skang semakin paham dgn kerjanya.. kadang2 tu x paham jgk.. hehehe.. tu kalo mai angin kus2 la.. ni pn, aku mengadap lappy ni pn, berkesempatan nk tulis dlm blog.. sbb si haziq my lil hero dh tido.. huhuhu... tp nk tunggu dia btul2 mengantuk jenuh.. hehehe... suka sungguh la dia main skang... tgk la kerenah dia dln video ni...


Arini aku blik masak kt umah.. alah, masak lauk masak lemak sayur ngan goreng ayam ja.. hehehe.. tp yg bestnye, nasi n lauk abis.. sedap kot mr hubbyku mkn.. hehehe...aduihh.. haziq bgn lak.. nti smbung tulis no.. daaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan