Perkahwinan Kami Dah Berusia.....

Daisypath Anniversary tickers

MuHamMaD ALiFf HaZiQ - Putera Kesayangan Kami

Daisypath Happy Birthday tickers

JOM RAMAI-RAMAI KLIK..

FOLLOWERS

Isnin, 16 Mei 2011

Kejadian 14 Mei 2011

Sabtu, aku dgn azida bersiap2 nk p kl.. azida kul 8pg dh smpi umah aku.. aku ni mandi pn belum lg.. hehehe... then aku pn bersiap2 ngan my lil hero... kul 9.30 kami bertolak dr umah.. isi minyak, to up touch n go.. dlm perjalanan kami rancak berbual2.. aku lak dh siap berangan2 nk bawak my lil hero p jln2 kat klcc, ICT & mcm2 lg la... perjalanan kami lancar je.. sehingga smpi ke km 395.6.. waktu tu ujan lebat.. perjalanan kabur.. yg aku ingt, azida smpat cakap kat aku, ada accdent.. aku pn kelam kabut brek, tp tetiba lak brek x mkn.. dlm kelam kabut, aku smpt terpikir.. suami aku pernh pesan, kalo kete dpn dh dekat, brek pusing ckit stereng.. so xdak la kete hentam kuat.. aku pn pusing stereng kete, tetiba aku hantam kete sebelah kiri.. berdentum bunyi.. bila kete stop, aku terus sambut anak aku yg tercampak ke dashbox.. aku trus tnye keadaan azida & anaknye kat belakang.. sykur anak aku xde kecederaan.. begitu juga azida & juga anaknye.. cm aku je la bengkak bibir sbb terhantuk kt stereng.. tp mmg kete depan kemek giler.. yg aku bersyukur sgt kami selamat.. syukur alhamdulillah.. tp kenapa tetiba kete aku brek x mkn erk.. aku pelik la.. sbb jalan licin kot... aku tepon suami aku.. bg tau accdent.. yg aku sedih, dia x tnye pn aku ngan anak ok.. yg dia tnye kete cner.. kalo la time nyawa aku ngan anak melayang cner erk.. ermmm... sedey nyer... dia smpi kat balai Hulu Bernam pn, yg 1st dia tgk kete.. berjam2 dia kt luaq.. xmai tgk pn keadaan kami.. hanya Allah yg tahu ape perasaan aku masa tu...





Ni la keadaan keretaku...


Kami blik semula ke penang naik kete ngan mr hubby.. Dia pinjam kete member dia sbb byk brg nk bwk blik.. Aku, azida, haziq & Umar bersempit kt blkg.. yg aku kesian azida la.. dh la dia pregnant.. Kesian jgk anak aku.. umur ckup 6bln, dpt sakit lak... errmm.. mcm2 hal...
Sampai kat umah, azida lepak kt umah aku sb tgu laki dia amik.. mr hubby dh p keja blik.. lepas azida blik, aku bg my lil hero tido.. aku pn tertido atas katil dgn x mandi.. yg aku sedaq.. mr hubby blik.. dh ada dlm bilik.. dia blik mandi.. dia siap mandi, dia kuaq blik p keja.. aku perasan kat luaq, dia duk dlm kete lama.. aku xtau dia buat ape.. masa tu aku pn teringt nk mandi.. aku pn mandi la.. pas siap sume, aku pn nk sambung tido.. tetiba ada sms masuk...
"Abg x marah syg.. benda dh nk jd kan.. nak wat mcm na.. sapa yg nk mntk jd camtu kan.xpalah abg redha.. syg rehat2 lah k.. mesti letih n sakit2 badan.. syg rehat2 k.."
"Mmg benda nk jd.. tp syg rasa mcm syg ni bawak bala kt org sekeliling syg.. tmbh2 haziq..kalo ape2 jd kat haziq, syg xkan maafkn diri syg smpi bila2..syg byk menyusahkan abg..perabis duit abg.."
"Xpalah..abg anggap tu semua dugaan.. abg redha apa yg terjadi..pasni abg arap klu syg nk bls blk jasa abg, abg nk kite sama2 save duit,jgn membazir dan yg pntg skalisyg majukn kedai syg tul2. tu ja cr nk bantu abg."

"Luka syg ni xde ape.. esk syg cm nk p urut haziq ngan tgn syg..sbb syg rasa tgn kiri syg lembik.. syg cb la usaha lps ni.."
"tgk lah ptg sok kt p urut k..sbb sah2 abg blik lwt sok.dlm kul 10@11 lbh gk.. amik statement.ni pn  byk keje abg tetangguh ni."


"Kalo cm2 xpa la.. syg try mntk tlg mak.. kalo abah ada kt umah.."

"Ya ka.. Ok2..try lah..klu xda ti p ptg dgn abg lah. ptg tu abg antaq syg p umah mak.klu abah ada, mintak tlg abah amik lu. ti ptg2 abg jemput syg kt umah mak ti."


Lps last sms mr hubbyku ni.. aku dh terlena.. hehehe... smpi pg..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan