Perkahwinan Kami Dah Berusia.....

Daisypath Anniversary tickers

MuHamMaD ALiFf HaZiQ - Putera Kesayangan Kami

Daisypath Happy Birthday tickers

JOM RAMAI-RAMAI KLIK..

FOLLOWERS

Khamis, 12 Mei 2011

ErMMmm...KaN dAh TeRLaMBaT......

Sebelum aku cite perihal kehidupan aku arini.. jom kite share pesanan utk keselamatan kite bersama dulu....


Pesanan PDRM: Jika anda sdg mmandu d waktu mlm & cermin keta anda dilempar telur ayam. JGN 0N WIPER @ PANCUT AIR. Trus mmandu dgn apa yg mmpu dilihat hingga tiba d tmpt slmt. Ini krn jika telur ayam bcampur dgn air ia akan jd susu & akan kaburkn 92.5% thp pglihatan mata kita yg akan mmaksa kita bhenti tepi jln & d situlah kita akn mjdi mgsa per0mpak. Inilah teknik baru d gunakan per0mpak. BERHATI²!!! Mari Sebarkan!


Pagi ni suami aku terlewat g kursus.. aku kejut dia.. dia bgn, tp p tdo blik.. huhuhu.. bila ada org wake up call bru dia sedar.. dia kta kta kt aku len kali kejut smpai dia btul2 bgn.. aku rasa aku dh kejut dia btul2 bgn.. yg p tido blik kenapa??? kn dh terlewat... ermmm.. mmg rasa bersalah.. tp salah aku ker.. xtau la...
pas mr hubby p kursus, aku pn smbung tdo bersama2 my lil hero.. hahaha.. balas dendam sbb semalam tdo lmbt... yeaaayyy.. dgn ujan lg.. mmg best giler la tdo... aku bgn, dkt tengahari gk la.. hahaha.. kalo anak dara ni mak aku kta mmg org x masuk meminang dh ni.. hik3.. mitos @ fakta, aku pn x pasti..


Aku siap2 mandikan my lil hero, tetiba kwn aku smpi.. kami lepak sat kat umah aku.. dgn aku yg x mandi busuk ASYEM ni, dia nk pnjam vcd.. ermm.. yg mana ada aku kasi jerk... dh ada kn.. pastu aku ajar dia ckit2 cner nk ber'fb.. tetiba smpi sms mr hubby... "syg, habaq kat haziq, papa dia dpt jadi peserta terbaik ni..papa dpt hadiah.. alhamdulillah" kih3.. lawak x.. asyik lmbt p kursus pn leh jd peserta terbaik wok... 




My lil hero lak aku tgk makin sihat.. demam pn dh suam dh.. sora pn dh makin pulih.. cepat pulih yerk syg.. nti kite nk kl ni... ermm.. kalot nk p kl.. mr hubby x tnye lg... hopefully dia bg.. amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan