Perkahwinan Kami Dah Berusia.....

Daisypath Anniversary tickers

MuHamMaD ALiFf HaZiQ - Putera Kesayangan Kami

Daisypath Happy Birthday tickers

JOM RAMAI-RAMAI KLIK..

FOLLOWERS

Isnin, 12 September 2011

AkU MaKaN AT! LaG!

Aku toleh sana mr hubby toleh sini.. gara2 makan hati.. huh!!!!

Ni bukan citer P. Ramlee abg syg oiii....!!!
Dialog yg kuaq dr mulut dia "Untung kau makan ati, org len mkn tulang je"
Ish, btul ke dialog yg aku tulis ni.. lbh kurang la.. Sbb aku bukan ingt sgt citer P. Ramlee ni..
Kalo nk tulis sume yg aku mkn ati bkn aku ingt.. tp mmg aku mkn ati.. 
Errrmmm, sume surirumah agaknye merasa benda yg sama agaknye.. Antara leh sabar @ x je...
Semua ada kekurangan, begitu jgk aku.. tp knp mr hubbyku x cb memahami keadaanku...
Aduyai... aduh... fening la.. sakit kepala la..
Keje mr hubby aku kene paham.. Keadaan aku ni x pernahkah dia paham.. @ bt2 x paham..
aku makin x paham.. Korang pn xphm.. aku lg x paham...
Kawan2 ada tips x nk bg kite ni x mkn hati.. nk bt xtau.. sshnye rasa.. sbb tgh duk rasa ni... 
eeeeee... meluatnye...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan