Perkahwinan Kami Dah Berusia.....

Daisypath Anniversary tickers

MuHamMaD ALiFf HaZiQ - Putera Kesayangan Kami

Daisypath Happy Birthday tickers

JOM RAMAI-RAMAI KLIK..

FOLLOWERS

Isnin, 12 September 2011

Mcm-mcm HaL Laaaa....

Ish.... Dugaan mmg dugaan....
Yela bkn aku sorang hadapi dugaan.. tp kdg2 aku rasa tertekan btul.. 
Haish.. X bersyukur ke aku.. Aku bersyukur sbnrnye.. Huhuhu.. Tp kdg2 sbb aku lupakan DIA kot.. 
Aduh.. Mengeluh je aku ni... Keje berlambak, anak duk bt perangai, umah bersepah2.. ARRGGGHH!!!
AKU TENSION..!!!!!!!
WAAAAAAAA.. nk je menangis mcm budak2....
Aku semangat nk bt keje.. tp mentaliti aku ni... aduhhhhh...
ape ke helnye nida oiii....
kan best ada yg leh tolong, staff yg rajin ke, budak praktikal yg rajin ke???
nk dpt semua tu bkn senang, kdg2 rajin, byk hal plak nk cuti..
HUH!!!! mmg ssh nk cr org ikhlas keje utk kite.. (saya jer kot)


HAziq pn pening tgk ummi dia pening.. kih3....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan