Perkahwinan Kami Dah Berusia.....

Daisypath Anniversary tickers

MuHamMaD ALiFf HaZiQ - Putera Kesayangan Kami

Daisypath Happy Birthday tickers

JOM RAMAI-RAMAI KLIK..

FOLLOWERS

Rabu, 14 September 2011

Mcm-mcm HaZiQ - PoCoYo



Arini genap haziq 10 bln.. kejap je masa berlalu.. 
Macam2 peel dia yg x terduga... 
tido, dia paling byk mkn space.. kalo x halang ngan bantal.. konpom jatuh katil.. tido nk kene berteman.. pastu nk tido lak, kene aku ribakn br tido.. aduh.. errrmmm konpom anak manja...
bila buh dlm buai, pusing 360 darjah dh, siap leh duduk dlm buai.. dh pandai xnk org pegang.. nk buas p merata2(merangkak)..
pantang jumpe ape2 atas lantai, konpom msk mulut(really scary) tkut dia terjumpe jarum ja.. yela aku ni menjahit.. kene tampaq, cubit, leh gelak.. ingt kite main ngan dia (kire kategori kebal la).. kalo basuh berak @ mandi.. ya ampun.. lasak bkn main.. sampai aku x terlarat nk pegang.. pusing cni, pusing sana.. kalo duk dlm besen mandi, al-maklum, ngan aku2 gk yg mandi.. aduyai..
Aku xleh nk bt keje lgsg skang, tido pn dh kurang.. byk sgt kot kurang.. ke mmg baby makin meningkat umur mmg kurang tido... I was tinking(wah, speaking siot, apepn tgh mencuba speaking london.. buuuwweekkksss)... bkn aku mengomel dgn perkembangan haziqku, my lil hero.. kejap je masa berlalu.. kdg2 peel dia yg x terduga tu bt aku jd geram.. huhuhu... apepn aku bersyukur dgn perkembangan dia yg x terduga.. kire hiper-aktif jgk la dgn bdn dia yg cubby tu.. muahahahahha...
aku lak yg jd kurang aktif, ngan tido x ckup.. hahahhaha.. bru kau tau ssh senang jd mak kan... hahaha... mengata diri sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan