Perkahwinan Kami Dah Berusia.....

Daisypath Anniversary tickers

MuHamMaD ALiFf HaZiQ - Putera Kesayangan Kami

Daisypath Happy Birthday tickers

JOM RAMAI-RAMAI KLIK..

FOLLOWERS

Rabu, 14 September 2011

GaLi LuBanG TuTuP LuBanG...

Statement berani mati ni... Sume org ada hutang kn.. 
Utang Kete, Utang umah, Utang pinjaman, Utang Along, Utang adik-beradik, Utang sedara-mara...
Aku pn x terkecuali... hahahahhaha.. Utang nk kata keliling pinggang xder la... Separuh pinggang je kot...
kui3... ayat nk cover xleh blah...
Aku ni bkn keje gomen.. so, nak bt pinjaman ssh la ckit... Mesti korang MARA @ TEKUN kn ada..
mma la ada... ada pnjam, tp xdak pengalaman.. ckit ja aku pinjam.. takut x terbyar..
last2 nk bt modal ckit2, aku pinjam cni ckit, sana ckit..
ngan mber la, ngan mak la, mak mertua la, suami la... kepala pn dh naik pening...
segan aku ngan sume org.. knp kerajaan x bt 1 bank bg senang bt pinjaman bg org2 cam aku ni..
aduhhh... planning gempak giler, tp kewangan yg membantutkn impianku...
Bilalah aku nk berjaya cam Radzuan Radzuwil ke? Bill Keith ke?
Wah.. cita-cita tinggi melayut...xnk kalah... xnk jatuh...
sape yg nk jatuh kn... sume org xnak jatuh.. sume nk berjaya.. ever keje sendiri nk income best, keje ngan org nk naik pangkat, student nk result best... sape lg.. sume org la...
Feing la.. fening la.. pikir utang cni sana... bru ja nk merasa dpt duit lbh ckit dh kene bayar utang... 
huaaaaaa......
bila lah utang piutang aku ni nak abis... penat la mikior... aduyai...


Gambar hiasan ja ni tau... huhuhuhu...

Isshhh.. kalo aku dpt duit terpijak berjuta2 mcm cite jutawan fakir kn best... tp cite ngan realiti mana sama kn.. jgn nk berangan la... apepn.. selagi aku mampu aku akan usaha.. selagi hayat dikandung badan.. wah.. semangat ke ni.. ke just nk amik hati ja...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan